قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما

قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما

قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما انتخابی سریع و ارزان برای خرید و رزرو بلیط هواپیما
قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما

قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما

قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما انتخابی سریع و ارزان برای خرید و رزرو بلیط هواپیما

برقراری خط هوایی تهران - بروکسل در آینده‌ای نزدیک

محمود شکرآبی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر در دیدار با سفیر بلژیک در تهران از راه اندازی نخستین خط هوایی بین تهران - بروکسل در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش قاصدک24
؛ شکرآبی افزود: "خوشبختانه زمینه های همکاری بسیار خوبی در زمینه جذب گردشگر و جابجایی مسافر بین تهران و بروکسل وجود دارد و طرف اروپایی هم علاقه مند به بسط و گسترش این مناسبات بین دو کشور است".

وی با اشاره به اینکه قشم ایر نخستین ایرلاین ایرانی است که موفق به کسب مجوز TCO برای برقراری پروازهای اروپایی شده است، گفت: "هدف ما از برقراری این خط جدید هوایی، گسترش خطوط پروازی این شرکت به اروپا است، ضمن اینکه بروکسل به عنوان مرکز اتحادیه اروپا از اهمیت خاص و استراتژیکی برخوردار است و برقراری خط هوایی باعث تسهیل شرایط سفر گردشگران خارجی به ایران و هموطنان مقیم بلژیک و سایر کشورهای اروپایی به تهران خواهد شد".

مدیر عامل قشم ایر با تاکید بر اهمیت توسعه صنعت گردشگری در کشور گفت: "در پیشبرد اهداف اقتصادی و فرهنگی کشورها و افزایش تردد گردشگران و تجار، خدمات حمل و نقل هوایی نقش مهمی ایفا می کند و برقراری این خط هوایی بین تهران - بروکسل استقبال خوبی خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک خدمات خود را در این مسیر پروازی به مسافران ارائه دهیم".

فرانسوا دُله، سفیر بلژیک در تهران نیز با استقبال از این خط هوایی گفت: "جمهوری اسلامی ایران ظرفیتهای بالایی برای جذب گردشگران خارجی دارد و مردم بلژیک برای سفر به ایران از این خط هوایی استقبال خوبی خواهند داشت و بروکسل به عنوان مرکز اتحادیه اروپا برای تجار و گردشگران خارجی منطقه بسیار شناخته شده است".

وی همچنین افزود: " برقراری پرواز تهران - بروکسل تاثیر مثبتی در توسعه مناسبات بین دو کشور از جمله صنعت توریسم، تعاملات فرهنگی، اقتصادی و سرمایه گذاری خواهد داشت".

دُله در خصوص نحوه صدور ویزای بلژیک برای ایرانیان گفت: "ما در سفارت بلژیک به طور حتم سعی می کنیم در این مشارکت به بهترین نحو عمل کنیم و علاقه مندیم تا زمینه سفر گروههای مختلفی از ایرانیان را به کشورمان فراهم کنیم و در این خصوص تلاش خواهیم کرد تا این کار بدون هیچ مشکلی به بهترین نحو انجام شود. با انجام این پرواز زمینه های لازم جهت همکاریهای دو شرکت هوایی قشم ایر ایران و ایرلاین ملی کشور بلژیک، «شرکت بروکسل ایرلاین» جهت عقد قراردادهای مختلف فراهم خواهد شد".

پیمان سعادت، سفیر ایران در بلژیک نیز با اشاره به اهمیت برقراری این پرواز گفت: " در این مسیر متغیرهای زیادی از جمله بازاریابی، تسهیل صدور روادید و توسعه زیرساختهای صنعت گردشگری دخیل هستند و سفارت جمهوری اسلامی ایران در بروکسل از هیچ کاری در این زمینه فروگذار نخواهد کرد".

وی معتقد است، هواپیمایی قشم ایر با برقراری پروازهای مستقیم بین تهران - بروکسل سهم بسزایی در برقراری و توسعه همکاریهای حمل و نقل هوایی بین دو کشور خواهد داشت و همسایگی بلژیک با بازارهای بزرگ اروپایی از جمله آلمان، فرانسه و انگلیس فرصت بسیار خوبی برای تجار و صنعتگران ایرانی برای رفت و آمد در این مسیر خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.