قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما

قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما

قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما انتخابی سریع و ارزان برای خرید و رزرو بلیط هواپیما
قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما

قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما

قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما انتخابی سریع و ارزان برای خرید و رزرو بلیط هواپیما

خیز فرانسه برای افزایش 100 درصدی گردشگران ایرانی

فرانسه تصمیم دارد طی برنامه ای یک ساله، شمار گردشگران ایرانی را تا 100 درصد افزایش دهد.

به گزارش قاصدک24؛ به دنبال سفر هیئت گردشگری فرانسه به ایران، گامهایی برای توسعه روابط گردشگری دو کشور برداشته شد. ژان مارک آیرو، وزیر امور خارجه این کشور که بهمن ماه 95 برای شرکت در همایش تجاری ایران و فرانسه به کشورمان سفر کرده بود، از اقدام دولت کشورش در تسریع صدور ویزا برای اتباع ایرانی خبر داد.

آیرو با اشاره به تمایل فرانسه جهت تسهیل روادید برای ایرانیان، گفت: "ما تلاش می کنیم برای روادید تسهیلات بیشتری داشته باشیم و صدور ویزا را راحتتر کنیم و این موضوع را به سفارت فرانسه در ایران اعلام کرده ام و سفیر ما هم در این خصوص فعالیت زیادی دارد."

حال به نظر می رسد با سفر هیئت گردشگری فرانسه به ایران، این گفته وزیر امور خارجه فرانسه و تسهیل صدور روادید برای ایرانیان متقاضی سفر به آن کشور محقق شود. کارگزاران گردشگری فرانسه در دیدار با همتایان ایرانی خود، از برنامه ای یک ساله سخن گفته اند که طی آن قرار است شمار گردشگران ایرانی را به میزان 80 هزار نفر در سال 2017 افزایش دهند.

کریم میکاشیرا، مدیر منطقه ای سازمان توسعه گردشگری فرانسه در نشستی که به منظور توسعه تعاملات گردشگری دو کشور برگزار شده بود، گفت: " تا پایان سال 2016 میلادی بیش از 39 هزار روادید برای اتباع ایرانی که قصد سفر به فرانسه داشتند، صادر شد. امیدوارم این میزان در آینده ای نزدیک به 80 هزار روادید افزایش پیدا کند."

وی همچنین افزود: " افزایش گردشگران ورودی از منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا، به ویژه ایران و ترکیه در صدر برنامه های گردشگری فرانسه قرار دارد."

میکاشیرا اظهار داشت: "ما در ارتباط با بازار ایران مطالعه کاملی انجام داده ایم و یکی از دلایل مهمی که امروز دست اندرکاران گردشگری شهر پاریس و حومه در این هیئت حضور دارند، این است که متوجه شده ایم ایرانی هایی که به فرانسه سفر می کنند، در ابتدا علاقه مندند حتما بازدیدی از شهر پاریس داشته باشند و سپس به شهرها و سایر نقاط سفر کنند."

وی همچنین در خصوص مشکلات و مسائل مرتبط با صدور روادید برای اتباع ایرانی، گفت: "این کاملا مشخص است که بدون صدور روادید نمی توانیم گردشگران ورودی از ایران به فرانسه را افزایش داده و به آمار در نظر گرفته شده دست یابیم. به همین دلیل شرایط صدور روادید برای ایرانی ها در آینده نزدیک باید با تغییراتی همراه شود که امیدواریم وزارت امور خارجه کشورمان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد."

شایان ذکر است در این هیئت گردشگری، نمایندگانی از هواپیمایی فرانسه، شرکتهای گردشگری پاریس و شهرهای حومه آن به همراه مدیران پیستهای اسکی، دهکدههای گردشگری و شهر بازی این کشور حضور داشتند


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.