قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما

قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما

قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما انتخابی سریع و ارزان برای خرید و رزرو بلیط هواپیما
قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما

قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما

قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما انتخابی سریع و ارزان برای خرید و رزرو بلیط هواپیما

رتبه اول دنیا در عرصه سفر و گردشگری، از آن اسپانیا شد



در جدیدترین گزارش مجمع جهانی اقتصاد، اسپانیا با بالاترین شاخص رقابت پذیری، در صدر سایر کشورها در عرصه گردشگری و سفر قرار گرفت.


به گزارش قاصدک24؛ بر اساس این گزارش که هر دو سال یک بار توسط مجمع جهانی اقتصاد منتشر می شود، شاخص رقابت پذیری در عرصه گرشگری و سفر بر اساس مجموعه ای از فاکتورها و سیاست هایی تعیین می شود که به رشد پایدار صنعت گردشگری و سفر کمک می کند.

در گزارش اخیر این مجمع، پس از اسپانیا که برای دومین بار پیاپی در صدر رتبه بندی شاخص رقابت پذیری گردشگری و سفر قرار دارد، در رتبه های دوم تا دهم کشورهای فرانسه، آلمان، ژاپن، بریتانیا، آمریکا، استرالیا، ایتالیا، کانادا و سوئیس جای گرفته اند.

در میان کشورهای آسیایی، ژاپن، بهترین عملکرد را به نام خود ثبت کرده و پس از آن کشورهای هنگ کنگ، سنگاپور و چین به ترتیب در جایگاه های یازدهم، سیزدهم و پانزدهم قرار دارند و ایران نیز در در رتبه بندی جهانی جایگاه 93 را دارد.

نیجریه، مالی، سیرالئون، موریتانی، کنگو، چاد و یمن نیز از جمله کشورهایی هستند که نازل ترین رتبه ها را در میان 136 کشور جهان به خود اختصاص داده اند.

در این میان کشورهایی قرار دارند که بیشترین رشد را از سال 2015 تا کنون در گزارش جهانی رقابت پذیری گردشگری و سفر به خود اختصاص داده اند. کشور ژاپن با رتبه جهانی 4 و با پنج پله صعود نسبت به دو سال پیش، در رتبه نخست قرار گرفته و کشورهای آذربایجان و تاجیکستان نیز با رتبه های جهانی 71 و 107 و رشد 13 و 12 پله ای نسبت به سال 2015 در مکان دوم و سوم کشورهای جهان با بیش ترین رشد در این زمینه قرار دارند.

از دیگر کشورهایی که رشد قابل ملاحظه ای را در این زمینه طی دو سال اخیر به ثبت رسانده اند می توان به ویتنام، الجزایر، بوتان، گابُن، کره جنوبی، مصر، پرو، هند، مکزیک، چاد و آلبانی اشاره کرد.

در خاورمیانه و آفریقا، امارات متحده عربی با قرار گرفتن در رتبه جهانی بیست وچهارم، بهترین عملکرد را از لحاظ رقابت پذیری گردشگری و سفر داشته است. زیرساخت های فن آوری اطلاعات و ارتباطات، قیمت های پائین، بهبود نسبی از لحاظ فضای باز بین المللی و همچنین پرداختن بیش تر به مقوله میراث فرهنگی از جمله دلایلی هستند که کشور امارات متحده عربی توانسته به واسطه آن ها شرایط بهتری برای توسعه صنعت گردشری و سفر مهیا کرده است. با این وجود بهره برداری نکردن از منابع فرهنگی و از سوی دیگر فضای نسبتا امنیتی از جمله مهم ترین مشکلات این کشور هستند. پس از امارات نیز کشورهای قطر و بحرین جایگاه دوم و سوم را در اختیار دارند و ایران نیز بالاتر از لبنان، کویت و یمن و پس از عربستان، عمان و اردن در جایگاه هشتم قرار گرفته است.

در رتبه بندی این گزارش، فاکتورهای مختلفی نظیر فراهم سازی محیط مناسب اقتصادی برای رشد گردشگری نیز در نظر گرفته شده است که در این شاخص کشور هنگ کنگ در رتبه اول جهانی قرار دارد و پس از آن سنگاپور، سوئیس، بریتانیا، امارات، قطر، لوکزامبورگ، نیوزلند، فنلاند و نروژ در رتبه های دوم تا دهم قرار دارند. ایران نیز پس از مصر و بالاتر از اسلواکی رتبه 79 را در این بررسی در اختیار دارد.

فنلاند، امارات و ایسلند سه کشوری هستند که دارای بهترین شرایط امنیتی و ایمنی برای توسعه گردشگری هستند و عمان، هنگ کنگ، سنگاپور، نروژ، سوئیس، رواندا و قطر نیز دیگر کشورهایی هستند که این حیث بهترین شرایط برای رشد و توسعه صنعت گردشگری و سفر دارند و ایران نیز در رتبه 87 است.

از نقطه نظر سلامت و بهداشت آلمان، لیتوانی و اتریش بهترین شرایط ممکن را برای توسعه گردشگری دارند و جایگاه اول تا سوم فاکتور منابع انسانی و بازار کار نیز در اختیار کشورهای ایسلند، سوئیس و دانمارک قرار دارد و ایران نیز رتبه 105 را داراست.

اما از لحاظ اولویت سفر و گردشگری کشورهای مالت، سنگاپور، ایسلند، موریس، اسپانیا، جامائیکا و جمهوری دومنیکن بالاترین رتبه ها را در میان 136 کشور جهان در اختیار دارند و ایران نیز 117 است و با توجه به فاکتور زیرساخت خدمات گردشگری نیز اتریش، اسپانیا، آمریکا، پرتغال، کرواسی و سوئیس صدرنشین هستند (رتبه ایران 116).

همچنین کانادا، آمریکا، امارات، استرالیا و هنگ کنگ در صدر کشورهایی قرار دارند که دارای مناسب ترین زیرساخت های حمل ونقل هوایی برای توسعه گردشگری هستند (رتبه ایران 89) و از لحاظ زیرساخت های بنادر و راه های زمینی نیز هنگ کنگ، سنگاپور، هلند، سوئیس، آلمان، بلژیک و فرانسه صدرنشین هستند (رتبه ایران 75).

شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز باز خبرساز شد

به دنبال رسوایی اخیر شرکت هواپیمایی "یونایتد ایرلاینز"، این بار یک زوج انگلیسی از هواپیما بیرون رانده شدند.


به گزارش قاصدک24؛ کمتر از یک هفته پس از رسوایی شرکت هواپیمایی "یونایتد ایرلاینز" و بیرون کشیدن یک پزشک چینی به زور از داخل هواپیما، این شرکت هواپیمایی این بار یک زوج انگلیسی را در فرودگاه "لوتن" لندن به دلیل فروختن بلیت اضافی، مجبور به ترک هواپیما کرد.

این زوج که برای گذراندن تعطیلات عید پاک در کاتانیا، هتل رزرو کرده و 628 پوند برای خرید بلیت هواپیما پرداخته بودند پس از سوار شدن به آن، متوجه شدند که صندلی کافی برای آنها وجود ندارد و به همین خاطر مجبور به ترک هواپیما شدند.

این زوج اعلام کردند: "بسیار وضع تحقیرآمیزی است. خطوط هوایی بلیط اضافی فروخته است و ما مجبور شدیم هواپیما را ترک کنیم. تنها تفاوت ما با آن پزشکی که به زور از هواپیما بیرون انداخته شد این است که آنها ما را مورد ضرب و شتم قرار ندادند."

علت اصلی اینگونه مسائل این است که شرکت های هواپیمایی به طور معمول بلیت های بیشتری در مقایسه با تعداد صندلی های هواپیما می فروشند؛ چراکه بیشتر اوقات افرادی هستند که با وجود خرید بلیت در فرودگاه حاضر نمی شوند. اما زمانی که این اتفاق نیفتد و همه مسافران حاضر شوند، شرکت های هواپیمایی باید از افراد بخواهند به صورت داوطلبانه هواپیما را ترک کنند و در مقابل پاداشی نقدی برای آنها در نظر می گیرند. 

با این حال به گفته این زوج انگلیسی، شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز هیچ تلاشی برای یافتن افراد داوطلب نکرد و تنها چند روز پس از ماجرا، از آنها بخاطر لغو سفرشان عذرخواهی کرد و گفت پاداشی در اختیارشان قرار خواهد داد.


برای خرید مطمئن برروی لینک مستقیم کلیک کنید

تعطیلی چهار ساعته فرودگاه های تهران در 29 فروردین ماه


معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها : فردا سه شنبه، 29 فروردین ماه (روز ارتش) همه پروازهای سه فرودگاه امام خمینی، مهرآباد و پیام از ساعت 7:30 تا 11:30 انجام نمی شود.


به گزارش قاصدک24؛ سعید اکبری اظهار کرد: " به منظور حفظ ایمنی پرنده های شرکت کننده در رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، کلیه پروازهای غیر نظامی فرودگاه های مهرآباد، امام خمینی (ره) و پیام از ساعت 7:30 تا 11:30 روز 29 فروردین لغو شده است".

وی افزود: " پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی طی یک ماه گذشته به همه شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شد که در این ساعات پروازهای مسافری و باری انجام نمی شود. همچنین همه ایرلاین های داخلی و خارجی از این موضوع مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.

شایان ذکر است مسافران می توانند جهت اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن 199 و برای پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) با شماره تلفن 09633 تماس حاصل نمایند

خرید بلیط هواپیما اونجا

آشنایی با فناوری های آینده در صنعت هواپیماسازی

رقابتی تحت عنوان Fly Your idea، چند سال است که با مشارکت سازمان یونسکو و شرکت هواپیماسازی ایرباس برگزار می شود. در این رقابت طرح هایی توسط مهندسان هوا و فضا، جهت بهبود آینده صنعت هواپیماسازی مطرح می شود که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

به گزارش قاصدک 24؛ طرح های بی شماری از تامین نیروی هواپیماها توسط چند باتری کوچک گرفته تا استفاده از کود گاوی به عنوان سوخت توسط دانشجویان رشته مهندسی هوا و فضا به شرکت ایرباس ارائه شده اند.

این دانشجویان در رقابتی تحت عنوان Fly Your Idea، که با مشارکت و پشتیبانی مالی سازمان یونسکو و برای چندمین بار برگزار می شود، به مطرح ساختن ایده های خود و رقابت با یکدیگر می پردازند.
دِیل کینگ، سرپرست بخش تحقیق و فناوری شرکت ایرباس در این رابطه می گوید: " هدف این رقابت ها، درگیر کردن مهندسان آینده و همچنین برانگیختن ذهن آن ها برای ارائه طرح هایی است که کاملا با محیط زیست سازگار باشند. تشویق مهندسان آینده به تفکر در مورد ارائه ایده های اقتصادی تر و همچنین ایده های سازگار با محیط زیست به ایجاد رابطه بهتر صنعت هواپیماسازی و محیط زیست کمک شایانی می کند".

وی همچنین افزود: "هدف اصلی برگزاری این رقابت ها، ارائه طرح ها و ایده هایی برای کاهش 50 درصدی گاز دی اکسید کربن توسط هواپیماها تا سال 2050 است. همچنین طرح های زیادی وجود دارند که در صورت عملی شدن آن ها، میزان تولید گاز دی اکسید توسط هواپیماهایی که در آینده ساخته خواهند شد، به صفر خواهد رسید".

یکی از فینالیست های این رقابت به نام لوک اسپیتری، اظهار داشت: "در صورتی که در هواپیماها به جای سوخت جت، از گاز طبیعی مایع استفاده شود، میزان تولید گاز دی اکسید کربن توسط آن ها تا 20 درصد کاهش پیدا می کند".

اسپیتری در این رقابت، سرپرستی یک گروه تحقیقاتی از موسسه فناوری سلطنتی ملبورن را بر عهده دارد. وی طرحی را ارائه کرده است که در آن، محفظه هایی با طراحی فوق العاده بر روی بال های هواپیما نصب می شوند و سوخت پایداری را که ترکیبی از بیومتان و گاز مایع طبیعی است، به مخزن سوخت هواپیما منتقل می کند. اسپیتری مدعی است که این ترکیب جدید می تواند میزان تولید گاز دی اکسید کربن را تا 97 درصد کاهش دهد.

گروه تحقیقاتی دانشگاه پوترای مالزی در این رقابت نیز دست به ابتکار جالبی زده است. این گروه طرحی را ارائه کرده است که در آن روشی برای تبدیل گرمای بدن مسافران به انرژی برق مطرح شده است؛ این کار باعث می شود در مصرف انرژی به میزان زیادی صرفه جویی شود.

در این طرح، صندلی مسافران توسط پرده ای که با پارچه حرارتی تهیه شده است، پوشانده می شوند و این پرده ها قادر خواهند بود دمای بدن هر انسان را به 100 نانووات برق تبدیل کنند. البته لازم به ذکر است 100 نانووات برق، میزان بسیار کمی است و در یک حدود یک میلیونیوم برقی است که یک گوشی آیفون در حالت استندبای به آن نیاز دارد. البته به گفته فرد ارائه دهنده این طرح، این میزان در طرح اصلی افزایش پیدا خواهد کرد.

سرپرست این گروه تحقیقاتی در رابطه با میزان برق تولیدی در این روش می گوید: " این میزان برق، برق بسیار کمی است؛ اما به یاد داشته باشید که این برق از 550 صندلی در طی 10 ساعت پرواز جمع آوری می شود و یک هواپیما در طول عمر مفید خود، چند صد پرواز دارد؛ بنابراین تولید همین میزان کم برق در طول زمان باعث صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی می شود".

دیل کینگ معتقد است؛ این فناوری برای عملی شدن هنوز به تکامل کافی نرسیده است اما توجه او را به خود جلب کرده و امیدوار است در آینده پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. مشکلاتی که در حال حاضر در رابطه با این تجهیزات وجود دارد این است که این تجهیزات باعث افزایش وزن هواپیما و در نتیجه افزایش سوخت می شوند؛ البته امیدواریم در آینده راه حل هایی برای این مشکل نیز ارائه شود.

برتنارد ریکارد، موسس شرکت Solar Impulse که هواپیمای خورشیدی ساخت آن هم اکنون در حال پرواز بر فراز آمریکاست، معتقد است که ایده های دور از ذهن، باعث الهام بخشیدن به مهندسان می شوند.

وی اذعان کرد: " در صنعت هوانوردی، افراد پیشتاز با ایده های جدید، جایگاه ویژه ای دارند؛ زیرا صنعت هوایی جایگاه کنونی خود را مدیون وجود چنین افرادی است. شاید برخی از افراد معتقد باشند که چنین ایده هایی شدنی نیست. شاید در زمان حال این چنین باشد؛ اما آینده را نمی توان پیش بینی کرد. زمانی که برادران رایت در سال 1903 نخستین پرواز را تجربه کردند و لیندبرگ در سال 1927 در یک پرواز بدون توقف سراسر اقیانوس اطلس را درنوردید، هیچ کس تصور نمی کرد که روزی هواپیمایی ساخته شود که 300 مسافر را در همین مسیر جابه جا کند".

خرید بلیط هواپیما از اینجا

خرید بلیط هواپیما


سامانه خرید بلیط هواپیما قاصدک 24، یکی از کامل ترین سامانه های خرید بلیط هواپیما در کشور است که با تجمیع بلیط های موجود در مسیرهای پرتردد دست شما را در انتخابی ایده آل و مقرون به صرفه باز می‌گذارد. از طریق این سامانه می‌توانید بلیط چارتر یا بلیط سیستمی هواپیما را در زمان و مسیر مورد نظر خود به سادگی در میان انواع پروازهای موجود جستجو نموده و آن را با قیمتی ارزان و مناسب تهیه نمایید. 

سامانه خرید بلیط هواپیما قاصدک 24، با فروش بلیط هواپیما در پروازهای داخلی نظیر تهران، مشهد، کیش، اهواز، شیراز و... و همچنین پروازهای خارجی نظیر نجف، استانبول، دبی، تفلیس و... سعی نموده است تا بسیاری از نیازهای شما به دریافت بلیط در انواع مسیرها را مرتفع نماید. همچنین این سامانه می‌کوشد از طریق همکاری با ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی برتر کشور، هر روز بیشتر در جهت کسب رضایت و رفع نیاز مشتریان خود قدم بردارد.
برای خرید هر نوع بلیط هواپیما، اعم از بلیط سیستمی یا بلیط چارتر در دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی، تنها نیازمند به انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود در صفحه اصلی سامانه خواهید بود. همچنین از آنجا که پرنمودن فیلد «تعداد مسافران» در صفحه نخست، شما را در سریعتر پیدا کردن پروازهای دارای ظرفیت کمک خواهد نمود؛ می توانید برای سرعت بخشیدن به روند خرید بلیط هواپیما خود، تعداد مسافران را نیز در صفحه اصلی سامانه درج نمائید. برای اطلاع از نحوه صحیح خرید بلیط هواپیما و تکمیل اطلاعات خود می توانید به بخش «راهنمای خرید» در صفحه نخست قاصدک 24 مراجعه نمائید
در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، قابلیت کنسل و استرداد مبلغ به صورت آنی و با کسر جریمه مرتبط با شرکت های هواپیمایی در بلیط های سیستمی و طبق قوانین چارتر کننده در بلیط های چارتری وجود دارد تا کاربران این سیستم قادر به طی تمامی مراحل خرید یا استرداد در یک سامانه باشند. لازم به توضیح است عملیات کنسلی و استرداد مبلغ بلیط هواپیما با توجه به دستورالعمل ها و قوانین مصوب سازمان هواپیمایی کشوری صورت می گیرد و کاربران قاصدک 24 می توانند برای آگاهی از متن کامل این دستورات به بخش « قوانین و مقررات» در صفحه اصلی سامانه مراجعه نمایند. در این بخش همچنین امکان دستیابی به شرایط و ضوابط رزرو و خرید بلیط هواپیما در دو نوع بلیط سیستمی و بلیط چارتر برای خریداران گرامی نیز مهیا شده است. 
نکته قابل توجه دیگر در سامانه خرید بلیط هواپیما قاصدک 24 آن است که در این سامانه علاوه بر ارائه بلیط هواپیما در مسیرهای داخل کشور، بلیط پروازهای خارج از کشور به صورت یک طرفه و دو طرفه از طریق ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی داخلی نیز فراهم شده است. همچنین قاصدک 24 این مژده را می دهد که بزودی دریافت بلیط هواپیما پروازهای خارج از کشور از طریق همکاری با ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی خارجی و همچنین دریافت بلیط قطار از طریق همکاری با کارگزاران مسیرهای ریلی نیز در این سامانه مهیا خواهد شد.
کاربران سامانه خرید بلیط هواپیما قاصدک 24، می توانند بدون نیاز به ثبت نام و عضویت در سایت، بلیط هواپیما مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایند، از این رو رزرو و خرید هر نوع بلیط هواپیما از سایت قاصدک 24، بدون پیشنیاز و محدودیت امکان پذیر است. همچنین خریدارانی که اقدام به عضویت در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24 نمایند، از یک پنل اختصاصی و ویژه برخوردار خواهند شد که در آن قادر به مشاهده و پیگیری بلیط های خریداری شده و همچنین شارژ اعتبار پنل کاربری خود برای خریدهای آتی می باشند. برای بهره مندی از امکانات ویژه پنل اختصاصی و تجربه خریدهای سریع و ساده تر، تنها کافیست در سایت قاصدک 24، «ثبت نام» نمائید.
در پایان قابل ذکر است که سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، با در اختیار داشتن تیمی مجرب از کارشناسان فروش، به صورت تمام وقت پاسخگوی مشتریان خود برای هرگونه سوال یا مشکل احتمالی طی استفاده از این سامانه است تا آنها را برای خریدی آسان و لذت بخش همراهی نماید. خرید غیر‌حضوری، امکان مقایسه و خرید ارزانترین بلیط ها در مسیرهای پرتردد، پشتیبانی تمام وقت در هفت روز هفته و ده‌ها مزایای دیگر از قابلیت های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24 است که لذت مسافرت را دوچندان می‌نماید؛ فرصت را از دست ندهید!